اپلیکیشنی برای تعامل بهتر استاد و دانشجو

یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه طراحی برنامه‌های کاربردی تلفن همراه اپلیکیشنی طراحی کرده است که ارتباط دانشجو و استاد را تسهیل می‌کند.

احمد کیانی طراح اپلیکیشن موبایل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی نرم‌افزار «ایران پلیت» اظهار داشت: این نرم‌افزار که در سیستم عامل اندروید و iOS اجرا می‌شود، توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شده است.

وی ادامه داد: با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های موبایل امکان دانلود بسیاری از برنامه‌ها و حتی اپلیکیشن‌های موبایل به صورت رایگان یا پولی فراهم می‌شود و این نرم‌افزار کار دانلود مقالات pdf و نوشته‌های متنی را آسان می‌کند.

کیانی عنوان کرد: با نصب این ا‌پلیکیشن بر روی گوشی‌های موبایل استادان دانشگاهی می‌توانند جزوات درسی خود را با استفاده از این نرم‌افزار در اختیار دانشجویان قرار دهند و حتی کارمندان شرکت می‌توانند از برنامه‌های روزانه و ابلا‌غی مدیر عامل خود مطلع شوند و این ا‌پلیکیشن به صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

وی تأکید کرد: شرکت دانش بنیانی که اقدام به طراحی این اپلیکیشن کرده است، ۲۰ نفر از نخبگان دانشگاهی را در مجموعه خود دارد.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از ۲۰ هزار کاربر از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند، گفت: امیدواریم بخش خصوصی سرمایه‌گذاری بیشتری در شرکت ما کند چرا که امروزه متاسفانه ارتباط خوبی بین سرمایه‌گذار، صاحبان شرکت دانش بنیان و صاحبان ایده در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
آدرس فایل نصبی نرم افزار هم بزارین
آخرین اخبار