واژگونی اتوبوس‌ بین‌شهری در بزرگراه خرازی اصفهان

یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری به علت لغزندگی جاده و کنترل نکردن راننده اتوبوس در بزرگراه شهید خرازی اصفهان واژگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، ساعت 7:30 صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس بین‌شهری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی حد فاصل خیابان امام خمینی و پل رباط به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم از جمله خودروی تخصصی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری که از مبدا  اهواز به اصفهان رسیده بود بعد از تخلیه تعدادی از مسافران در ترمینال صفه با 12 سرنشین عازم ترمینال کاوه بوده که در مسیر یاد شده واژگون شد.

 در لحظات اولیه تعدادی از سرنشینان از اتوبوس خارج شده بودند اما تعدادی از مسافران داخل اتوبوس محبوس بودند که آتش‌نشانان و اکیپ امداد و نجات به سرعت عملیات خارج کردن مصدومان را آغاز کردند.

 در این حادثه 4 نفر دچار مصدومیت شدند که با خارج شدن از اتوبوس واژگون شده تحویل عوامل اورژانس و به مراکز درمانی منتقل شدند.

 راننده دوم که در حال استراحت در داخل کابین خواب اتوبوس بود کاملا بین اتوبوس واژگون شده و گارد ریل گیر کرده بود که آتش‌نشانان توانستند با عملیاتی سریع و دقیق و برش قسمت‌هایی از اتوبوس و گارد ریل به‌وسیله ست‌های هیدرولیک از بین آهن پاره‌ها زنده خارج کنند ولی به علت شدت برخورد از ناحیه هر دو پا (مچ و ران) دچار قطع عضو شده بود که  تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

انتهای پیام/س

 

 
 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.