گفتگوی عیدانه باشگاه خبرنگاران جوان با مجری جوان تلویزیون؛

برای عید امسال جای خالی پدرم را احساس می‌کنم

حضور من و خانواده‌ام در کنار هم و دور سفره هفت سین مهمترین خاطره‌ام بود و برای اتفاقات خوب سال جدید دعا می‌کردیم.

شروع سال نو و حال و هوای نوروز هنرمندان محبوب تلویزیون نیز به استقبال این عید باستانی می‌روند و شادی خود را با آن تقسیم می‌کنند به همین بهانه خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت‌وگویی را با علیرضا عندلیب‌فرد مجری تلویزیون ترتیب داده که در ادامه می‌خوانید:  
 
**مهم‌ترین خاطره شما در زمان تحویل سال نو چیست؟
حضور من و خانواده‌ام در کنار هم و دور سفره هفت سین مهمترین خاطره‌ام بوده اینکه برای اتفاقات خوب سال جدید دعا می‌کردیم. اما عید امسال پدرم در میان ما نیست و به حضورش خیلی احتیاج دارم و جای خالی او را احساس می‌کنم و این موضوع برایم سخت و غیرقابل باور است.

**بزرگ‌ترین آرزوی شما در سال جدید چیست؟
بزرگ‌ترین آرزوی من در سال جدید، ضمن سلامتی و خوشحالی همه هموطنان عزیزم در عین حال اوضاع و احوال زندگی بر وفق مرادشان باشد. همچنین افراد کنکوری که ما برنامه‌ «اوج یادگیری» بصورت تخصصی برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم بتوانند با قبولی موجب خوشحالی خودشان و خانواده خود و ما شوند.

**در لحظه تحویل سال مهم‌ترین دعای شما چیست؟
مهمترین دعای من در زمان سال تحویل این است که خداوند به همه ما عمر با عزت عطا کند و در طول زندگی شرمنده پدر و مادر و خانواده خود نباشیم.
 
**از کدام سین هفت سین بیشتر خوشتان می‌آید؟
سبزه را خیلی دوست دارم سرسبزی بهار نماد  تغییر فصل بوده یعنی اتفاقات خوب در زمره رخ دادن است و رنگ سبز آن انرژی فوق‌العاده‌ای به انسان منتقل می‌کند بطوریکه نگاه ما به زندگی خوب دیدین و دیده‌شدن و همیشه سرسبزو زنده بودن را یاداوری می‌کند.
 
**یک پیام عیدانه برای خوانندگان ما دارید؟
از همینجا عید را تبریک می‌گویم به همه هموطنان عزیزم کسانی که عاشقانه آنها را دوست دارم و بخاطر ایرانی بودن و غیرت مثال‌زدنی و صبوری و حمایت آنها در زمینه‌های مختلف برایشان احترام قائلم و امیدوارم همیشه خداوند سایه همه پدر و مادرها را بر سر ما حفظ کند. هر روز در هر لحظه تلاش کنیم تا آنها از ما راضی و خشنود باشند.
 
**عید امسال قصد انجام چه کاری را دارید؟
 6 ماه روزانه برنامه تلویزیونی داشتم و می‌خواهم عید امسال را استراحت کنم و برای فصل جدید برنامه‌ یادگیری برتر آماده شوم بطوریکه با قدرت و تسلط و با شور و هیجان بیشتری به همه بچه های کنکوری و خانواده آنها خدمت کنم.

گفتگو از شیبا یاقوتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار