ترامپ: خوشبینی تولید کنندگان آمریکایی را افزایش دادم

رییس جمهور آمریکا گفت طی چند ماه گذشته موجی از خوشبینی در میان تولید کنندگان آمریکایی به راه افتاده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- معتقد است طی چند ماه گذشته موجی از خوشبینی در میان تولید کنندگان آمریکایی به راه افتاده است.

بر این اساس، ترامپ که در جمع تعدادی از تولید کنندگان و مسئولان بخش تولید سخن می گفت، با اشاره به اهتمام دولتش به تسهیل شرایط برای تولید کنندگان و حذف قوانین ضد اشتغال برای کمک به بخش صنعت در آمریکا گفت: نتایج فوق العاده بررسی جدید انجمن ملی تولید کنندگان نشان می دهد 93 درصد تولید کننندگان در این کشور در حال حاضر چشم انداز مثبتی را فراروی آینده کسب و کار خود می بینند. در حالی که درست چند ماه پیش این رقم 56 درصد بود.

ترامپ با اشاره به اینکه این  بالاترین رقم در بیست سال گذشته است افزود: موج جدیدی از خوشبینی در سراسر کشور به راه افتاده و نتایج این بررسی نشان دهنده اطمینان خاطر بیشتر به طرح ما برای بازگرداندن مجدد فرصت های شغلی به کشور، مالیات پایین تر و ایجاد فرصت برابر برای کارگران است.

وی سپس با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به ایالت کالیفرنیا، این سفر را بسیار مهم و ویژه ارزیابی کرد و گفت: مشتاقانه منتظر دیدار با وی و هئیت همراه هستم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار