مهاجری:این برد را به مردم مشهد تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با چهارمین برد پیاپیمان عیدی تماشاگرانمان را به آنها دادیم.

مهاجری:این برد را به مردم مشهد تقدیم می‌کنمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم گفت:خدا را شکر برد با ارزشی کسب کردیم و به نوعی خوشحالم سیاه‌جامگان امتیاز گرفت و نتیجه ما هم می‌تواند به آنها کمک کند.

وی افزود: نیمه اول خوب بودیم ولی در نیمه دوم صبا ما را تحت فشاتر قرار داد و نبایبد غافل شویم که صبا در نیم فصل خیلی خوب کار کرد. دوری از بازیها روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشت.

رضا مهاجری در خصوص عملکرد داوری گفت: من فکر نمی‌کنم صحنه خاصی اتفاق افتاده باشد و به آنها خسته نباشید می‌گویم، دست تیم داوری درد نکند.

وی در خصوص اینکه پدیده تیم همیشگی نبود، گفت: تیم ما از شرایط مسابقه به دور بود و از ۲۰ اسفند تا به امروز ۲۰ روز از مسابقات دور بودیم، ما باید در این فاصله تیم را آماده نگه می‌داشتیم ولی دوندگی بازیکنانم جای تقدیر دارد و امروز آنها خیلی دویدند که برای من این موضوع ارزش داشت.

وی افزود: صبا ۲ بازی بود که گل نخورده بود و اگر بازی را خوب دیده باشید ما در ۴-۵ صحنه موقعیت گل داشتیم، یادتان نرود صبا در نیم‌فصل دومن تیمی فوق‌العاده بوده و در جایگاه پنجم جدول از لحاظ امتیازگیری در نیم‌فصل قرار گرفته است.

مهاجری در پایان گفت: از تماشاگران تشکر می‌کنم که آمدند و از ما حمایت کردند و فکر می‌کنم امروز عیدی آنها را دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار