مسئول خانه های قرآن نهاوند:

بیشترین خانه های قرآن روستای استان در شهرستان نهاوند هستند

بیشترین خانه های قرآن روستای استان همدان در شهرستان نهاوند فعالیت می کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی موسوی مسئول خانه های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نهاوندگفت: بیشترین خانه های قرآن روستای استان همدان در شهرستان نهاوند فعالیت می کنند به طوری که از مجموع  ۳۰خانه قرآنی مجوز گرفته 27 آن در روستاها فعال می باشند.
 
وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند دربین سایر شهرستان های استان دارای بیشترین آمار خانه های قرآن روستایی است که در چند سال گذشته به ثبت رسیده اند.
 
وی از فعالیت ۳۰ خانه قرآنی در شهرستان نهاوند خبرداد و گفت: نهاوند با بیش از 3000عضو در بین سایر شهرستان های استان همدان دارای بیشترین آمار خانه های قرآن ثبت شده و فعال است.
 
موسوی افزود: با کادر سازی و آموزش نیروی انسانی لازم ۳۰ خانه قرآنی در مناطق مختلف شهری و روستایی به طور متوسط برای ۱۰۰۰ نفر دوره آموزش قرآن برگزار می‌کنند.
 
وی اساس برنامه های فرهنگی را نیروی انسانی متعهد بیان کرد و اظهار داشت: در ابتدای کار به علت نداشتن مربیان و اساتید قرآنی مشکلاتی در زمینه اجرای برنامه های قرآنی وجود داشت ولی به لطف خدا و با آموزش مرحله ای نیروی انسانی و تأسیس تشکلهای مردم نهاد مانند خانه های قرآنی در روستاها زمینه و زیر ساخت فعالیتهای قرانی در شهرستان فراهم شد.
 
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۷خانه قرآنی در روستاها و ۳خانه قرآنی در مرکز شهر نهاوند مشغول انجام فعالیت های تبلیغی هستند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.