اصفهان؛

کشف 144 ميليون ريال اموال مسروقه داخل خودرو

با تلاش كارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان فردی كه اقدام به سرقت از داخل خودروهای شهروندان می كرد دستگير وبا اعترافات وی 144 ميليون ريال اموال مسروقه كشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي"  اظهار داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت از داخل خودروي وي، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه شرق پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان با انجام يکسري تحقيقات و اقدامات تخصصي موفق شدند فردي كه اقدام به اين سرقت كرده بود را شناسايي كنند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از شناسايي متهم ماموران با هماهنگي مقام قضايي وي را در حالي كه قصد سرقت از داخل خودرو پرايدي داشت دستگير کردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: اين سارق در تحقيقات بعمل آمده به چندين فقره سرقت داخل خودرو به ارزش 144 ميليون ريال اعتراف کرد كه در اين زمينه پرونده تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل اده شد.

رييس پليس آگاهي استان در پايان به شهروندان ومسافرين نوروزي توصيه کرد: وسايل شخصي مانندکيف دستي ، اسناد و مدارک، دوربين، لب تاپ ، گوشي تلفن همراه و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد نگذارند و هنگامي که براي بازديد فني يا پنچرگيري از خودرو خارج مي شوند درهاي خودرو را قفل کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.