امام جمعه زاهدان:

12 فروردین،از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است

امام جمعه زاهدان گفت: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، ضمن گرامیداشت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی افزود:  همه پرسی آری یا نه به جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین 1358، سه سه مفهوم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه از 12 فروردین به عنوان روز تجلی اراده ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه امام خمینی (ره) برای همیشه ریشه کفر، فساد و نظام سلطنتی را برچیده و جمهوریت را با رای مستقیم خود انتخاب کردند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: اگر کارها در حوزه اقتصاد مقاومتی هدفمند و همه جانبه پیش برود به یقین تاثیر مثبت آن را در تولید و اشتغال شاهد خواهیم بود.

سلیمانی اظهار کرد: دشمنان انقلاب، اقتصاد ایران را نشانه گرفته اند و همانگونه که رهبری تاکید فرمودند باید تولید در مدار صحیح قرارگیرد و از آن حمایت شود تا اشتغال بوجود آید و از این طریق اقتصاد کشور تقویت و شکوفا شود.

انتهای پیام /ع 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار