توقیف محموله 925 میلیونی کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف محموله قاچاق کالا به ارزش 925 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حیدر علی کیخای مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در تشریح این خبر گفت: به منظور مقابله هدفمند با پدیده شوم قاچاق کالا وارز با اولویت کالاهای گمرکی، و ترانزیتی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی بیان کرد :ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس ضمن تشدید اقدامات اطلاعاتی وحین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروها در سطح حوزه استحفاظی به 23 دستگاه خودرو سبک وسنگین شامل اتوبوس ،کامیون ،تویوتاو مینی بوس حامل کالا مشکوک شدند.  

کیخا  بیان کرد : ماموران جهت بررسی بیشتر خودرو ها را تحت مراقبت قرار داده و پس از مطمئن شدن از وجود کالا خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این خودروها ،انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی وآرایشی،سیلندر موتور ، لاستیک و موادغذایی وپارچه را کشف و ضبط وتعداد 22 متهم نیز دستگیر شد که طبق برآورد اولیه ارزش کالای توقیفی 925 میلیون ریال برآورد شده است . 

در پایان کیخای مقدم  گفت : با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و نبود سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می شود خواستارهمکاری و تعامل بیشترمردم با پلیس درخصوص مبارزه با قاچاق کالا شد. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار