جاده چالوس یکطرفه شد

جاده چالوس از بعدازظهر امروز تا بامداد فردا یکطرفه شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه تردد خودروها از کرج به چالوس ساعت 12 امروز ممنوع شد گفت : جاده کندوان از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 15 امروز تا 3 بامداد شنبه یکطرفه می شود .

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از عصر امروز به استان و لغزنده شدن جاده ها به مسافران توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در جاده های ارتباطی تردد کنند .

سرهنگ قدمی گفت : مسافران با توجه به ظرفیت محدود جاده ها، بازگشت از سفرها را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند، در غیر اینصورت مجبور به صرف زمان بیشتری در تراکم ترافیک خواهند شد.

وی افزود: نداشتن توجه کافی به جلو در حین رانندگی، خستگی ، خواب آلودگی ، سرعت و سبقت های غیرمجاز مهمترين علل تصادف اين روزها است.

همچنین بنا بر اعلام مسئولان پلیس راه کشور ، محور هراز به دلیل کنترل بار ترافیکی برگشت از ساعت 14 امروز (جمعه ) و فردا (شنبه ) از آمل به سمت تهران یک طرفه شد.

این یکطرفه شدن تا ساعت 2 بامداد روز بعد ادامه دارد ، یعنی از ساعت 14 امروز تا 2 بامداد شنبه یکطرفه است و سپس دو طرفه می شود و مجددا از ساعت 14 شنبه تا 2 بامداد یکشنبه یک طرفه می‌شود.

گفتنی است تا ساعت 24 امشب تردد هرگونه کامیون در این جاده از محدوده آبسک به سمت رودهن و در مسیر فیروزکوه نیز تردد تریلی در روز جاری ممنوع است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.