اصفهان؛

خروج 183 کپسول گاز از 1030 چادر در باغ فدک

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمیته ایمنی و حوادث تا 25 فروردین ماه سال جاری به فعالیت خود در باغ فدک ادامه می دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، بهزاد بزرگزاد به حضور 5 دستگاه گشت موتوری 14 دستگاه خودرو اطفائیه در سطح شهر اشاره کرد و گفت: 36 نفر از پرسنل این ستاد در مراکز پرتردد شهر حضور داشتند که توانستند با حضور به موقع 12 حریق و  حادثه را اطفا و مهار کنند.

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: در باغ فدک 3 دستگاه موتور گشت ، 6 خودرو اطفائیه ، 68 نیروی کادر و 46 نیروی وظیفه حضور دارند که به خدمت رسانی مشغول  هستند.

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به برپایی یک هزار و 30 تخته چادر در باغ فدک اشاره و بیان کرد: بالغ بر 40 درصد از چادرها از  کپسول گاز استفاده می کنند که می تواند بسیار خطر آفرین باشد به منظور ایجاد امنیت برای مسافرین شب گذشته  185 کپسول گاز از چادرها  خارج شد.

بزرگزاد در مورد فعالیت های کمیته ایمنی و حوادث گفت: این کمیته تلاش خود را کرده تا در  دو بخش  پیشگیری از حوادث و خطرات و آماده باش  و انجام عملیات برنامه ریزی کند.

وی افزود: ایمنی و سلامت دو رکن اساسی است که باید مسافران به آن دست پیدا کنند. ایجاد شرایط محیطی سالم سبب می شود تا مسافرین با خاطره خوب به شهر خود باز گردند.

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان یادآور شد: این کمیته تنها کمیته ای است که 14 فروردین به کارخود پایان نمی دهد و  تا 25 فروردین در باغ فدک به دلیل حضور مسافرین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.