سخنگوی کاخ سفید: مشکلات زیادی با چین داریم

شان اسپایسر گفت: مسائل و مشکلات زیادی با چین داریم که باید حل و فصل شوند.

سخنگوی کاخ سفید: مشکلات زیادی با چین داریمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شان اسپایسر  --سخنگوی کاخ سفید -- گفت: مسائل و مشکلات زیادی با چین داریم که باید حل و فصل شوند.

اسپایسر درباره سفر رئیس جمهور چین به آمریکا گفت:چندین موضوع وجود دارد. این فرصتی است که با استفاده از آن رئیس جمهور ترامپ در جهت توسعه روابط با چین گام بردارد. او چندین بار با رئیس جمهور چین تماس تلفنی داشته است اما با این وجود ما مسائل و مشکلات بزرگی با همدیگر داریم.

وی افزود: ما مسائل و مشکلاتی چون موضوع دریای چین جنوبی در بخش تجاری و همچنین موضوع کره شمالی را با همدیگر داریم. مسائل مهمی در بخش های امنیتی و اقتصادی وجود دارند که لازم است حل و فصل شوند.به نظرم مسائل بیشتری بر سر میز مذاکره مطرح خواهد شد.آنها در این دو روز با هم درباره این مسائل مذاکره خواهند کرد.

سخنگوی کاخ سفید خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها درباره  مشکلات موجود در روابط خود با چین حرف نمی زنیم بلکه پیشرفت هایی هم داشته ایم. مسائل بزرگی وجود دارد که باید بر سر آنها با چین به نتیجه برسیم و مطمئنا روی آنها کار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار