کرمانشاه؛

تلاش برای برگزاری باشکوه تر انتخابات

تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان به کار خواهیم گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان به کار خواهیم گرفت.
یوسف شاه حسینی گفت: ما در استانداری کرمانشاه مجری انتخابات هستیم و بدون توجه به نتیجه آن برای برگزاری با شکوه آن تلاش می کنیم.
وی خطاب به فرمانداران گفت: وظیفه ما برگزاری کیفی انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه است و جناح بندی های سیاسی تاثیری در عملکرد مسوولان اجرایی انتخابات ندارد.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت های دولت عنوان کرد: دولت خوشبختانه از زمان به روی کار آمدن تا کنون اقدامات شایسته تقدیری در سراسر کشور انجام داده است.
شاه حسینی افزود: اقدامات دولت در زمینه تقویت زیر ساخت های کشور به شکل شایسته ای به مردم معرفی نشده است از این رو باید دست آورد های دولت را به مردم معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: فعالیت های زیر بنایی دولت یازدهم چشم انداز امیدوار کننده ای را پیش روی کشور و ملت قرار می دهد.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید با بازگو کردن فعالیت های دولت، مردم را به آیند کشور امیدوار کنیم، گفت: باید بستر را برای پاسخگویی به تخریب هایی که برخی علیه دولت انجام می دهند فراهم کنیم.
شاه حسینی گفت: باید رفتار ما در معرفی عملکرد دولت شکل کار انتخاباتی به خود نگیرد تا شاهد انتخاباتی هرچه سالم تر در کشور باشیم.
وی تاکید کرد: مردم باید از رفتارها مسوولان در دوران انتخابات خاطر جمع باشند و همچون دوره های گذشته خاطره خوشی از این انتخابات در ذهن ثبت کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.