افتتاح ده ها طرح به طور همزمان با حضور رییس جمهور

ده ها طرح از طریق ویدئو کنفرانس و به طور همزمان با حضور رییس جمهور در گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، 5طرح درمانی از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور رییس جمهوردر گیلان به بهره برداری رسید.
 
ساختمان جدید بیمارستان100 تختخوابی شهید بهشتی آستارا با 56 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 15 فرصت شغلی جدید ، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 180 تختخوابی پارس رشت با 120 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی 680 نفر ، بیمارستان 32 تختخوابی شهدای رضوانشهر با 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی 70 نفر ، کلینیک فوق تخصصی گوارش و کبد با 26 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی 50 نفر و سایت سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان شهید بهشتی انزلیبا ۲میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری که با حضور حسن روحانی رییس جمهور افتتاح شد.
 
ساخت بیمارستان شهید بهشتی آستارا سال 87 ، بیمارستان شهدای رضوانشهر سال 90 ، کلینیک فوق تخصصی کبد و گوارش سال 92 ، بیمارستان پارس رشت سال 89 آغاز شد.
 
یک طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت تولید هزار و 160 تن ماهی در سال و سرمایه گذاری 12 میلیارد تومان و اشتغالزایی 60 نفر  هم در گیلان با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور و از طیق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
 
اجرای این طرح از سال 89 آغاز شد.
 
طرح تجهیز و یکپارچه سازی 10 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان با 70 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری و همچنین کشتارگاه صنعتی طیور صومعه سرا با سردخانه 10 هزار تنی و ظرفیت کشتار 6 هزار قطعه در ساعت ، سرمایه گذاری 60 میلیون تومان و اشتغالزایی 250 نفر نیز به بهره برداری رسید.
 
اجرای طرح تجهیز و یکپارچه سازی 10 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان از سال 94 و ساخت کشتارگاه صومعه سرا از سال 93 آغاز شد.
 
طرح روستای بدون بیکار دهنه سر شیجان با 3 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی 187 نفر نیز با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
 
اجرای این طرح از سال 95 آغاز شد.
 
376 طرح آی.سی.تی در قالب یک طرح مخابراتی و با 113 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز با حضور دکتر حسن روحانی در گیلان افتتاح به بهره برداری رسید.
 
اجرای این طرح از سال 95 آغاز شد.
 
شرکت صنعتی آریا پویا در شهر صنعتی رشت هم به بهره برداری رسید.
 
این شرکت که ظرفیت تولید سالانه 300 هزار متر مکعب فیبر خام، ام.دی.اف، اچ.دی.اف و روکش دارد، با 568 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی150 نفر ساخته شده است.
 
اجرای این طرح از سال 91 آغاز شد.
 
 
 
 انتهای پیام/م.ع 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.