افزایش ساعت پذیرش مسافر خط 5 مترو در روز 12 و13 فروردین

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: با توجه به برپایی مسابقه فوتبال در روز 12 فروردین، اقدام به افزایش ساعت پذیرش مسافر در خط 5 مترو شده است.

افزایش ساعت پذیرش مسافر خط 5 مترو در روز 12 و13 فروردینعلی عبدالله پور قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز ساعت سرویس دهی خط 5 مترو تهران به علت بهسازی دچار تغییراتی شده بود.
 
وی افزود: تغییرات در خط 5 مترو در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین از ساعت پذیرش مسافر از 8 تا 18 و در روزهای دیگر 6 تا 20 در نظر گرفته شده بود که این تغییر ساعت باعث شد تا روند انجام عملیات های عمرانی سرعت پیدا کند.

وی ادامه داد:  طبق اعلام قبلي که قرار بود خط 5 مترو تهران در روز 12 فروردين تا ساعت  18 پذيرش مسافر داشته باشد، اما به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی، ساعت مسافرگیری این خط تا ساعت 21 افزايش یافته است، همچنین حركت قطارهاي خط 5 در روز 12 فروردين در ساعات پیک یعنی صبح و عصر فاصله گذر حرکت قطارها هر 15 دقیقه و در مابقی ساعات، هر 20 دقيقه است و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهند شد.

عبدالله پور تصریح کرد: در روز طبیعت(13 فروردین) نیز با توجه به ازدحام مسافران برای استفاده از خط 5 مترو نیز پذيرش مسافر در اين روز از ساعت 6 صبح آغاز و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعات 22 ادامه دارد.

قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان گفت: سرویس دهی در سایر خطوط مترو همانند برنامه قبلی انجام می شود و برنامه حركت قطارها در خط 5 مترو تهران با اتمام تعطيلات در 14 فروردين، به حالت عادی خود بازگشته و مسافران می توانند از ساعت 5:30 تا 23 از اين خط استفاده كنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار