مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

عبودیت و بندگی مهمترین بعد شخصیت امام محمد باقر(ع) به شمار می رود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: شخصیت حضرت امام محمد باقر علیه السلام از جهات مختلفی قابل تبیین است که عبودیت و بندگی مهمترین بعد شخصیت ایشان به شمار می رود.

عبودیت و بندگی مهمترین بعد شخصیت امام محمد باقر(ع) به شمار می رودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در آیین گرامیداشت ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: در ماه رجب دو مناسبت بسیار مهم در پیش رو داریم که یکی خود ماه رجب که ماه نیایش و عبودیت و بندگی است و اعمال این ماه بسیار سفارش شده و مناسبت دوم ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) در اولین روز این ماه است.

وی در خصوص شخصیت حضرت امام محمد باقر علیه السلام گفت: شخصیت حضرت امام محمد باقر علیه السلام از جهات مختلفی قابل تبیین است که عبودیت و بندگی مهمترین بعد شخصیت ایشان به شمار می رود و پس از بندگی، علم ایشان در مرتبه بعد قرار دارد که از آن حضرت به عنوان آغازگر انقلاب فرهنگی نیز یاد می‌شود.

سروستانی ادامه داد: حضرت امام محمد باقر(ع) با تاسیس مکتب خانه به تربیت شاگردان دینی پرداخت که امروزه به برکت حرکت فرهنگی ایشان در زمان غیبت حضرت امام عصر (عج) علما و تربیت یافتگان آن حضرت منشا کارهای عظیم فرهنگی در جهان معاصر هستند.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.