باقری نیا: صعود تیم ملی به نتیجه بازی با ازبکستان بستگی دارد/ تیم های خوزستانی دچار بحران هستند

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: سرنوشت صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی روسیه در گرو دیدار آینده ما با ازبکستان است.

عبدالمجید باقری نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی چین اظهار کرد: برخی از کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که تیم ملی ایران تدافعی بازی می کند اما به نظر من تیم ملی هم در بازی با قطر و هم در دیدار با چین موقعیت های زیادی را خلق کرد و می توانست این تیم ها را با نتیجه هایی پرگل شکست دهد ولی به دلیل کم دقتی بازیکنان به زدن یک گل در این دو بازی قناعت کرد.


وی افزود: اکنون سرنوشت صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه در گرو دیدار آینده ما با ازبکستان است اگر در آن بازی به پیروزی دست یابیم برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود می کنیم.

باقری نیا با انتقاد از رفتار برخی تماشاگرنماها و مصدومیت کمک داور دیدار تیم های ملی ایران و چین گفت: رفتار تماشاگرنماها باعث تاسف است زیرا با پرتاب ترقه نه تنها سلامتی یک انسان به خطر می افتد بلکه آبروی کشورمان در مجامع بین المللی در معرض خطر قرار می گیرد، به طور حتم افرادی که مرتکب چنین اشتباهی شدند را نمی توان ایرانی نامید.


وی همچنین با تحلیل عملکرد تیم صدرنشین پرسپولیس تصریح کرد: من تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده ام، این تیم اگر چه شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را دارد اما در صورت نبود یک یا دو بازیکن خود دچار مشکل می شود. هنگامی که کمال کامیابی نیا در چند بازی محروم شد پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرد و این نشان وابستگی بیش از حد این تیم به برخی از مهره های خود دارد به اعتقاد من برانکو ایوانکوویچ باید برای حل این معضل تیمش چاره ای بیاندیشد.


سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در مورد دیدارهای آینده تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: نمایندگان کشورمان در دور برگشت این رقابت ها کار بسیار مشکلی پیش رو دارند زیرا سایر تیم ها شناخت مطلوبی از کیفیت بازی تیم های ایرانی پیدا کرده اند و تاکتیک های مربیان این تیم ها لو رفته است، امیدوارم هر چهار نماینده ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

وی در پایان با اشاره به قطعی شدن سقوط تیم استقلال اهواز به لیگ دسته دوم گفت: من سابقه هدایت تیم استقلال اهواز را در کارنامه دارم ، تیمی که اکنون بی صاحب است و در شرایط بحرانی قرار دارد. نه تنها استقلال اهواز بلکه تیم های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و سایر تیم های استان خوزستان نیز در شرایطی بحرانی و تاسف بار قرار دارند و مسئولان استان نیز احتمالا به دلیل ازدیاد مشکلات موجود، از کمک به این تیم ها عاجزند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار