بجنورد؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 12فروردین

در بخشی از این بیانیه آمده: مردم ستمدیده ایران با رأی آری به امام، اسلام و انقلاب، همه طاغوتیان و جائران عالم را دلسرد و انقلاب اسلامی را تثبیت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه ای از عموم مردم استان برای حضور در مراسم محوری گرامیداشت یوم الله دوازده فروردین (سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی) دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی، نقطه عطفی است ماندگار که مردم ستمدیده ایران با رأی آری به امام و مقتدای خویش و به اسلام و انقلاب، همه طاغوتیان و جائران عالم را دلسرد و انقلاب اسلامی را که با خون پاک ترین یاران خمینی کبیر به پیروزی رسید، تثبیت کردند.

12 فروردین یادآور استقرار حکومت الله بر این مرز و بوم است؛ روز غرور، عزت و سربلندی مردمی است که بصیرت را با روحیه انقلابی، سلحشوری و شهادت طلبی ممزوج کردند.

در این روز بود که مردم مسلمان با لبیک به ندای خمینی کبیر(ره) آیه شریفه"... إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم..." را سرلوحه قدم ها و قلم های خود کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم قدرشناس و خداجوی باب الرضا- گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها دعوت کرده تا با حضور حماسی و معنوی در مراسم گرامیداشت یوم ا... دوازدهم فروردین در جای جای استان، بار دیگر عشق و ارادت خود را به امام عارفان حضرت روح ا...(ره)، انقلاب عظیم اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به نمایش بگذارند.

در این بیانیه اعلام شده است: مراسم محوری مرکز استان، شامگاه جمعه یازدهم فروردین همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و شب شهادت امام هادی(ع) در مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.