نیک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقلال اقتصادی متضمن اقتدار سیاسی است

عضو فراکسیون ولایت گفت: با افزایش تولید و اشتغال می‌توانیم جزو قدرت‌های اقتصادی منطقه و جهان باشیم و اقتدار سیاسی‌مان به واسطه قدرت اقتصادی دو چندان می‌شود.

استقلال اقتصادی متضمن اقتدار سیاسی است
ذبیح نیک‌فر عضو فراکسیون ولایت در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه امسال به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب می‌خواهند به  مردم و مسئولین این نکته را تاکید کنند که بیشتر مشکلات کشور باید به واسطه افزایش تولید و اشتغال کاهش برطرف شود. بنابراین ایشان بر شعار ما میتوانیم تاکید دارند.

وی با بیان اینکه باید در واردات کالا کمی تجدید نظر کنیم و واردات را تنها به ضروریات زندگی مردم  محدود نماییم، تصریح کرد: در حال حاضر  ده‌ها میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود که باید در سال جدید نسبت به نظارت و کنترل آن اهتمام بیشتری شود و مایحتاج مردم در داخل کشور تولید شود.

عضو فراکسیون ولایت خاطرنشان کرد: قطع به یقین اگر تمامی موارد ذکر شده با جدیت هرچه تمام در دستور کارقرار گیرد شعار سال محقق خواهد شد و شرایط اقتصادی مردم نیز به طور قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند و می‌توان با صراحت و جرات گفت که در آینده نه  چندان دور می‌توانیم از قدرت‌های اقتصادی برتر منطقه و جهان باشیم و استقلال و اقتداری  که مسایل سیاسی داریم به واسطه قدرت اقتصادی دو چندان می‌شود.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار