تشریح برنامه های سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاه

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه با اعلام سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاه، گفت: وزیر علوم امروز یکشنبه 29مهر به منظور افتتاح چندین طرح دانشگاهی به کرمانشاه سفر می کند.

تشریح برنامه های سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا مرادی رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:  برنامه کاری دکتر منصور غلامی در سفر یک روزه به کرمانشاه از روز دوشنبه 30 مهر با ادای احترام به مقام والای شهدا آغاز می شود و سپس از پردیس تاق بستان دانشگاه رازی بازدید می کند.

وی بازدید از آزمایشگاه مرکزی، نفت و پتروشیمی، دانشکده هنر و معماری و نمایشگاه عکس زلزله را از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به کرمانشاه اعلام کرد.

به گفته وی در سفر وزیر علوم به کرمانشاه آئین بازگشایی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه رازی نیز برگزار می شود.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه در تشریح مشخصات فنی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه گفت: مساحت این دانشکده به عنوان مرحله دوم دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر مربع و با 9 میلیارد و 600 میلیون تومان ساخته شده است.

مرادی بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و افتتاح دانشکده علوم و مهندسی کشاورزی و سپس بازدید از دانشگاه صنعتی کرمانشاه را از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به کرمانشاه دانست.

وی گفت: برای ساخت دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی به مساحت پنج هزار و 250 متر مربع، هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: وزیر علوم در ادامه این سفر با روسا و معاونان دانشگاه های استان در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه دیدار می کند.
دیدار وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برنامه پایانی سفر یکروزه دکتر غلامی است.

انتهای  پیام/ز

سفر وزیر علوم به کرمانشاه

برچسب ها: کرمانشاه ، پرونده ، ثبت ، جهانی ، دست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.