کرمان؛

کوتاه شدن دست واسطه ها در کشاورزی مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در قلعه گنج گفت: وجود دست واسطه ها، یکی از بزرگترین مشکلات کشاورزان در تهیه بازار مناسب در جنوب کرمان است.

کوتاه شدن دست واسطه ها در کشاورزی مصداق تحقق اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام احمد نجنو نماینده ولی فقیه در قلعه گنج با بیان اینکه وجود دست واسطه ها، یکی از بزرگترین مشکلات کشاورزان در تهیه بازار مناسب در جنوب کرمان است گفت: که در صورت مرتفع شدن این مسئله گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برداشته شده است.

وی افزود: در چند سال اخیر معظم له بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید دارد و این امر نشان از اولویت داشتن این مقوله در در میان همه فعالیت های مختلف در کشور است و امسال نیز بر تولید و اشتغال تاکید ویژه ای کرده اند.

نماینده ولی فقیه در قلعه گنج گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم تولید و اشتغال است لذا وقتی در سطح جامعه می نگریم آنچه که بیشتر از همه مردم تقاضا دارند، توجه به امر اشتغال است و چنانچه به این مسئله توجه نشود می تواند باعث بوجود آمدن مشکلات و عوارض بعدی شود.

وی گفت: با توجه به اینکه غالب مردم در جنوب کرمان مشغول امر کشاورزی هستند و می توان گفت که قدم اول که همان تولید است را بر داشته اند لذا انتظار می رود مسئولین مربوطه در گام دوم که همان تهیه بازار مناسب جهت فروش محصولات آنان را فراهم آورند.

حجت الاسلام احمد نجنو تصریح کرد: اگر در سال جدید همین یک قدم توسط مسئولین برداشته شود می توان گفت یک گام بزرگ در تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برداشته شده است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.