اردبیل؛

افزایش 3 برابری گردشگران در پل معلق مشگین‌شهر

این روزها طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و جای سوزن انداختن در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به این‌که حضور گردشگران در پل معلق مشگین‌شهر در تعطیلات نوروزی در حدود سه برابر افزایش یافته است، بیان کرد: روزانه بیش از سه هزار نفر از پل معلق مشگین‌شهر بازدید می‌کنند که این در نوع خود بسیار قابل توجه و بی‌نظیر است.

علی رحیمی‌زاد با اشاره به این‌که پل معلق مشگین‌شهر یکی از جاذبه‌های بکر و دیدنی استان اردبیل محسوب می‌شود، افزود: از این‌که امروز شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در پل معلق مشگین‌شهر هستیم به خود افتخار می‌کنیم، چرا که این پل منطقه را به قطب گردشگری تبدیل کرده است.

وی از آماده‌باش مسئولان استان و شهرستان برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: ما از فازهای بعدی پل معلق نیز حمایت می‌کنیم تا در سریعترین زمان ممکن این فازها به بهر‌ه‌برداری برسد.

محوطه طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه نیز این روزها میزبان خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است که برای این‌که خاطرات خوبی را در مشگین‌شهر رقم بزنند، آمده‌اند و مشگین‌شهر با طبیعت بکر و زیبایش حال و هوای خاصی به گردشگران بخشیده است.

حضور گردشگران خارجی در پل معلق مشگین‌شهر

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر با اشاره به این‌که امسال در تعطیلات نوروزی شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در پل معلق مشگین‌شهر بودیم، اظهار کرد: از کشورهای فرانسه، ایتالیا، عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان و چند کشور اروپایی از پل معلق مشگین‌شهر بازدید کردند.

حسین‌عباسی‌نیا با بیان این‌که تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در مشگین‌شهر انجام شده است، افزود: مهمترین اهداف ما جلب رضایت گردشگران داخلی و خارجی است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که پل معلق مشگین‌شهر هم‌اکنون شهرستان مشگین‌شهر را به قطب گردشگری تبدیل کرده است، بیان کرد: از این‌که توانسته‌ایم با راه‌اندازی این پل شور و نشاط خاصی در بین همشهریان و گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کنیم بسیار خوشحالیم.

طبیعت پایین و کنار پل معلق خاورمیانه دل هر کسی را به خود معطوف می‌کند، چرا که نگاه کردن از پل معلق مشگین‌شهر به دره‌های زیبا، رودخانه، آبشار و جنگل بسیار زیبا و جالب توجه است.

پل معلق مشگین‌شهر که در بالای دره خیاوچای قرار گرفته است، گردشگران زیادی را در خود جای داده و همزمان با تعطیلات نوروزی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی ساعاتی را در کنار خانواده خود در این پل می‌گذرانند.

برگزاری جشنواره‌های شاد در تعطیلات نوروزی

مدیر پروژه پل معلق مشگین‌شهر با اشاره به این‌که از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون جشنواره‌های شاد تعطیلات نوروزی در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شده است، تصریح کرد: تا 13 فرودین ماه این جشنواره‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود و هدف ما از برگزاری این جشنواره‌ها ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین گردشگران است.

قربانی از برگزاری جشنوار‌ه‌های دوقلو و اجرای موسیقی‌های سنتی در پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و افزود: در این زمینه از بازیگران و خوانندگان مطرح کشور و منطقه نیز دعوت کرده‌ایم که با استقبال باشکوه گردشگران روبرو شده است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود با حمایت مسئولین شاهد تحول عظیمی در بخش گردشگری مشگین‌شهر باشیم.

حمایت از فازهای بعدی پروژه پل معلق مشگین‌شهر

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که پل معلق مشگین‌شهر این شهرستان را به قطب گردشگری تبدیل کرده است، بیان کرد: مهمترین اولویت ما حمایت از راه‌اندازی فازهای بعدی پروژه پل معلق مشگین‌شهر است که در این زمینه تمامی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

ولی ملکی با بیان‌ این‌که حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی پل معلق شایسته تقدیر و قدردانی است، بیان کرد: با راه‌اندازی فازهای بعدی پروژه معلق انتظار می‌رود تحول عظیمی در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه به وجود آید.

وی افزود: توسعه فضای سبز و ایجاد مراکز تفریحی سالم نیز در پل معلق مشگین‌شهر یک ضرورت اساسی است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و استقبال گردشگران رضایتمندی همه‌جانبه آنان را نشان می‌دهد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری درا ین زمینه یک اولویت اساسی است که شهرستان مشگین‌شهر در این زمینه ظرفیتهای بسیاری دارد و باید با تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بخش گردشگری منطقه را پویایی بخشیم.

احداث مراکز فرهنگی و سینما در پل معلق مشگین‌شهر

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر با اشاره به این‌که تمهیدات لازم برای راه‌اندازی سینما و مراکز فرهنکی در پل معلق مشگین‌شهر انجام شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود امسال سینمایی مجهز در پل معلق مشگین‌شهر راه‌اندازی شود تا شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی در پل معلق مشگین‌شهر باشیم.

حسین عباسی‌نیا از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فازهای بعدی پروژه پل معلق مشگین‌شهر از جمله زیپ‌لاین، باغ پرندگان و مراکز فرهنگی و توسعه فضای سبز خبر داد و افزود: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که انتظار می‌رود با حمایت مسئولین این پروژه به یکی از قطبهای گردشگری منطقه تبدیل شود.

وی از توسعه فضای سبز و ساماندهی ورودی پل معلق خبر داد و بیان کرد: در این زمینه از دستگاههای مربوطه انتظار داریم تا اقدامات اساسی را انجام دهند تا بتوانیم تحول عظیمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کنیم.

هم‌اکنون طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه میزبان خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است که انتظار می‌رود با حمایت همه‌جانیه مسئولین فازهای بعدی پروژه پل معلق نیز به اتمام برسد که این امر می‌تواند در رابطه با رشد و توسعه مشگین‌شهر بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.