مبارزه استاندار نینوا با داعش از روی دیوار چین! + تصاویر

انتشار تصاویری از استاندار سابق نینوا بر روی دیوار چین خشم و تمسخر بسیاری از مردم عراق را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به تازگی تصاویری از «اثیل النجیفی» استاندار سابق نینوا که از سوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تحت تعقیب است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این در حالی است که نیروهای ارتش و مردمی عراق در حال مبارزه با گروه تروریستی داعش در نینوا و در آستانه آزادسازی موصل هستند. کاربران شبکه های اجتماعی می گویند نیروهای ارتش و الحشد الشعبی عراق در جبهه های جنگ با داعش می جنگند و در راه دفاع از خاک خود کشته می شوند ولی فرماندار نینوا برای خوشگذرانی به چین رفته است.

تصاویر النجیفی دستمایه طنز نیز شده و برخی دیگر گفته اند وی در حال مبارزه با داعش از روی دیوار چین است! یک کاربر دیگر نیز گفته است استاندار برکنار شده نینوا برای جمع‌آوری کمک به چین رفته و سر از دیوار آن برآورده است.

بسیار دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی النجیفی را خائن دانسته و خواستار دستگیری وی شدند. یکی دیگر نیز گفت: استاندار نینوا به منظور بررسی دیوار چین و ساخت نمونه ای از آن در موصل به منظور جلوگیری از حمله داعش به چین رفته است!

اثیل النجیفی فردی که به هنگام یورش داعش به موصل، استاندار نینوا بود و با این حمله بدون هیچ گونه مقاومتی پا به فرار گذاشت، اکنون با آزادی بخش شرقی موصل و آزادی نزدیک تمامی شهر، اعلام کرده است که به موصل باز می‌گردد!

گروه‌های مختلف عراقی او را همدست داعش می‌دانند و اتهامات زیادی به او برای ارتباط با کشورهای خارجی و حامیان تروریست‌ها متوجه اوست. استاندار نینوا پس از حمله داعش به موصل و برافراشته شدن پرچم این گروه تروریستی در این شهر از آن گریخت و در شهر اربیل واقع در ۵۰ مایلی موصل که پایتخت اقلیم کردستان عراق است، اقامت داشت.
وی به رغم آنکه توسط مجلس عراق در سال ۲۰۱۵ میلادی به خاطر سقوط موصل مسئول شناخته شد و از نمایندگی برکنار گردید اما اکنون اعلام کرده است که به موصل باز می‌گردد.



مبارزه استاندار نینوا با داعش از روی دیوار چین!

مبارزه استاندار نینوا با داعش از روی دیوار چین!

منبع :ابنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
این دیگه چه رویی داره.