سناتور دموکرات: باید برای حمایت از اسرائیل، سپاه را تحریم کنیم

سناتور "باب منندز" در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی آیپک از ضرورت مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به اسرائیل سخن گفت.

سناتور دموکرات: باید برای حمایت از اسرائیل، سپاه را تحریم کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور «رابرت منندز» عضو دموکرات سنای آمریکا ساعاتی پیش در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی آیپک از ضرورت مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به امنیت اسرائیل سخن گفت.

وی سپس با بیان اینکه هرگز برای حمایت از اسرائیل از پا نخواهد نشست، از رأی منفی خود به برجام در دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما به عنوان سند افتخار دوران نمایندگی خود در سنا یاد کرد.

منندز همچنین در ادامه ایران را به انجام اقدامات بی ثبات کننده در منطقه متهم کرد و گفت آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به رفتار تهاجمی خود در منطقه علیه اسرائیل ادامه دهد و در همین راستا، سنا طرح جدیدی را برای تحریم ایران و هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه داده است.

منندز یکی از معدود سناتورهای دموکراتی بود که بر خلاف توصیه باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا در مجلس سنا علیه توافق هسته ای ایران رای داد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار