بجنورد؛

وجود 670 هکتار بافت فرسوده در خراسان شمالی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 670 هکتار بافت فرسوده در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛،معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی شهرسازی خراسان شمالی گفت: : برای بازسازی این میزان بافت فرسوده باید فعالیت مضاعف انجام شود.

وی با اشاره به طرح تعریض محور بجنورد به جنگل گلستان افزود : این محور یکی از مهمترین طرح ها که یک شریان حمل و نقلی است که با حفظ تمهیدات خاص باید توسعه یابد.

امیرامینی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند ما نیز باید با کمک و توان بخش خصوصی زیرساختها ی توسعه ای را ارتقاء دهیم. محمد حسین علی نیا معاون امور هماهنگی استاندار نیز گفت: تا کنون 55 کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان تعریض و آماده بهره برداری شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی و حمل‌ونقل و پایانه‌های گفت: با توجه به وسعت کار وزارت راه و شهرسازی و هدایت ۱۳ بخش کاری و مباحث مربوط به مسکن و شهرسازی و ساختمان سبب شد تمامی این اقدامات به یک تشکیلات منسجم و کاربردی تبدیل شود.

وی گفت: پتانسیل‌های بسیار عظیمی در بخش کشاورزی، صنایع کوچک و بزرگ در خراسان شمالی وجود دارد اما باوجود سیستم ضعیف حمل‌ونقل نمی‌توان اقدام مؤثری انجام داد چراکه برای ارسال تولیدات به محل مصرف به سیستم حمل‌ونقل قوی نیاز است.

در این مراسم با قدردانی از خدمات علی اصغر بدیعی مقدم ، علیرضا مصطفی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی معرفی شد

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.