اصفهان؛

کشف 6 محموله گلاب و عرقیجات تقلبی در کاشان

فرماندهی انتظامی شهرستان "كاشان" از کشف شش محموله گلاب و عرقیجات تقلبی و دستگیری شش نفر از فروشندگان متقلب در اجرای طرح پاكسازی حاشيه اتوبان كاشان- قم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي پوركاوه" فرمانده انتظامي شهرستان كاشان با اعلام اين خبر  اظهار داشت: به منظور مقابله با افراد سودجو و متقلب در ایام نوروز طرح پاکسازی حاشیه اتوبان کاشان _ قم به اجرا گذاشته شد که در نتیجه این طرح تعداد شش محموله بار گلاب و عرقيجات تقلبي كه توسط دست فروشان در حاشيه اتوبان به فروش مي رسيد توقيف شد.

وی افزود: در این عملیات سه دستگاه وانت بار ، دو دستگاه موتورسيكلت توقیف و شش نفر از فروشندگان این محموله ها نیز دستگير شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از بررسي كارشناسان معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي و صحت تقلبی بودن آنها اين شش محموله به همراه وسايل نقليه به پاركينگ منتقل و متهمين جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

سرهنگ پوركاوه به شهروندان و مسافران نوروزي توصيه كرد: جهت خريد اجناس اصلي خصوصا مواد غذايي به صنوف داراي مجوز و پروانه بهداشتي مراجعه نمايند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را سريعا با پليس در ميان بگذارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار