تبریز ؛

آغاز به کار چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس همزمان با 7 فروردین

چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس همزمان با 7 فروردین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس همزمان با 7 فروردین ، روز جهانی تئاتر و با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به طور رسمی آغاز به کار کرد.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس، در آیین افتتاح این جشنواره گفت : در این دوره از جشنواره 60 اجرا در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد و برای اجرای این تعداد تئاتر خیابانی که در 3 بخش مسابقه، جنبی و آیینی برگزار می شود، بیش از 150 هنرمند تئاتری از 4 استان شمالغرب کشور در منطقه آزاد ارس حضور پیدا می کنند.
نصیری افزود: داوران این دوره از جشنواره که از چهره های شاخص ایران در حوزه تئاتر و تئاتر خیابانی هستند، در طول روزهای برگزاری، به داوری آثار خواهند پرداخت.
وی گفت : برنامه اجراهای جشنواره اطلاع رسانی شده است و اجراهای این جشنواره در طول 3 روز تا 10 فروردین در سطح شهر انجام خواهد گرفت.
در آیین افتتاح چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس، که در پارک کوهستان شهر جلفا برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، مدیران سازمان، داوران این دوره از جشنواره، هنرمندان تئاتر کشور، گردشگران نوروزی ارس و ساکنین منطقه حضور داشتند.
گفتنی است که قطب الدین صادقی، استاد دانشگاههای داخل و خارج کشور ، کارگردان تئاتر و نقش آفرین یکی از نقش های سریال معمای شاه به همراه سامان خلیلیان که یکی از اساتید مطرح تئاتر خیابانی کشور و نیز عهده دار مسوولیت بخش تخصصی تئاتر خیابانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دکتر فرزاد تقی لر به عنوان داوران نهایی چهارمین دوره تئاتر خیابانی ارس، در طول جشنواره در منطقه آزاد ارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار