معاون رئیس جمهور در کرمانشاه:

قیمت مراکز اقامتی افزایش نیافت / جابه جایی ۲۴ میلیون مسافر در کشور /کرمانشاه محور تاریخ است

معاون رئیس جمهور گفت: قیمت مراکز اقامتی و هتلها در نوروز امسال افزایش نیافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،زهرا احمدی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حین بازدید از مجموعه ثبت جهانی شده بیستون اظهار کرد: از ابتدای امسال شاهد بارش رحمت الهی در سراسر کشور بودیم، اما این مانعی برای سفر و گردشگری ایرانیان نشده است.

احمدی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان مقایسه‌ای در مورد آمار گردشگران کشور نسبت به سال گذشته داشت، این مهم را به پایان تعطیلات نوروزی موکول کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: نوروز امسال تمامی اقامتگاه‌های کشور با ظرفیت کامل پر شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون یک میلیون سفر از طریق خطوط ریلی کشور و 1.3 میلیون سفر با پرواز انجام گرفته است، افزود: همچنین چهار میلیون سفر نیز با وسایل نقلیه عمومی انجام گرفته و با توجه به این حجم سفر امنیت خوبی را در جاده‌ها شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه قیمت های خدمات گردشگری همان قیمت‌های نوروز 95 است، خاطرنشان کرد: امسال نه تنها هیچ افزایش قیمتی در نرخ ارائه خدمات گردشگری نداشته‌ایم حتی در برخی از شهرها کاهش نرخ خدمات سفر را هم داشته‌ایم.

احمدی‌فر در ادامه کرمانشاه را محور تاریخ خواند و اظهار کرد: یک امتداد طولانی از تاریخ را می‌توان در کرمانشاه دید.

وی ادامه داد: همه جلوه‌های ادوار تاریخ در کرمانشاه موجود است و این استان را می‌توان مسیر گردشگری تاریخی کشور دانست.
 
انتهای پیام/ح
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.