کرمان؛

احداث 5 آبشخور دام در حیات وحش ریگان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان گفت: 5 ابشخور دام در حیات وحش ریگان احداث شد.

احداث 5 آبشخور دام در حیات وحش ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مصطفی بهروزی رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان از احداث پنج آبشخور دام در حیات وحش این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این آبشخورهای دام در مناطق تیگر، دشت هشتصد متری، چاه‌ملک، رزدر و کوهشاه ریگان احداث شدند.

وی حفظ و حراست از حیات وحش و جاذبه‌های زیست محیطی را وظیفه همگان دانست و افزود: خشکسالی و بحران آب نیز می‌تواند اثرات بیشتری در انقراض حیات وحش داشته باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان عنوان کرد: در آینده نیز احداث هفت آبشخور دام در دیگر مناطق شهرستان ریگان برای حفظ گونه‌های نادر جانوری و حیات وحش در دستور کار قرار دارد.

بهروزی با بیان اینکه گام‌های موثری در راه حفاظت از محیط زیست برداشته شده است، آگاه‌سازی و همکاری مردم را از دیگر مولفه‌های حفط محیط زیست دانست.

وی گفت: همیاران محیط زیست در شهرستان ریگان در ایام نوروز بر عرصه‌های حیات وحش شهرستان ریگان نظارت جدی دارند و با شکارچیان برخورد جدی می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان عنوان کرد: در شهرستان ریگان گونه‌های نادر جانوری از جمله سوسمار دم‌تیغی ایرانی، مار دوشاخ، آهوی جبیر ایرانی و ... زیست می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.