اینستاگردی؛

محسن رضایی: دست دزدان باید از بیت المال قطع شود

محسن رضایی پست اینستاگرام خود را به دولت انقلابی که دست دزدان بیت المال را قطع کند اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری پست اینستاگرام خود را با خاطره ای از شهید باکری به روز کرد و انقلاب کلوخی آن شهید بزرگوار را نیاز امروز کشور دانست تا دست دزدان از بیت المال قطع شود.

وی در پست خود نوشت:
"انقلاب كلوخی باكری. درعملیات خیبر به لشگرهای سپاه قایق داده بودیم كه تمرین واموزش ببینند. روزی آقا مهدی باكری، نماد غیرت آذربایجان و هویت ایران اسلامی كه برای سركشی رفته بود، دید تمرینات تمام شده ولی چند نفر رزمنده بسیجی سوار بر قایقی مرتب گاز می دهند. کلوخی برداشت و به دنبال آنها افتاد که این بیت‌المال است. مال بابایتان که نیست! امروز کشور ما به انقلاب کلوخی باکری نیاز دارد تا نظم و انظباط و دلسوزی در آن مستقر شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۵۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
هریک متر مکعب گاز طبیعی کشور ایران به کشورهای اروپا 100 تومان فروخته می شود . کشور های اروپا آسیا اگر هر یک متر مکعب گاز طبیعی از 100 تومان خارجی ها به ایرانیان داده هستند . پول آنها پس داده می شود . آقای محسن رضایی طرف های ما هریک متر مکعب گاز طبیعی 300 تومان شده ، ومن به انداز نیازخود گاز مصرف کرده ام ، و و ماه قبلی 186 هزار تومان آمده ،ودر این ماه 480 هزار تومان آمده است ، ما خانواده نیازمند بدبخت وبی چاره شدیم . هر یک متر مکعبگاز طبیعی را به 50 تومان بازگردان تا قیمت اش ثابت بماند
آخرین اخبار