تدوین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس منویات مقام معظم رهبری

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس منویات و دستورات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سید هادی حسینی معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در دیدار با جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت: برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس منویات و دستورات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام است.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود که وزارت ارشاد ناظر برنامه های فرهنگی باشد.

حسینی تصریح کرد: سهم ما از تولید موسیقی یک درصد است و مابقی مربوط به دیگر سازمان ها، نهادها و حتی غیرمجاز و زیرزمینی است، اما هر موقع چالشی به وجود بیاید، همه نگاه ها به سمت ارشاد است.

وی با اشاره به موفقیت این وزارتخانه در زمینه تعامل با سازمان ها و نهادها، اظهار داشت: تصمیم وزارتخانه این است که وارد حوزه چالشی نشود.

حسینی با تشکر از حمایت های استاندار هرمزگان از حوزه فرهنگی گفت: باید در تمام طرح ها پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.

معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نیازمند حمایت های بیشتر از حوزه فرهنگ در استان هستیم.

حسینی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: ظرفیت های فراوانی از حیث فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.