اهواز

مرگ بانوی 25 ساله در تصادف جاده شهیون دزفول

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از کشته و مصدوم شدن 2 نفر بعلت برخورد موتورسیکلت با خودرو در جاده شهیون خبر داد.

مرگ بانوی 25 ساله در تصادف جاده شهیون دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحسین معظم فر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در این تصادف که ظهر دوشنبه در جاده کوهستانی شهیون دزفول رخ داد 1 دستگاه موتورسیکلت که خواهر و برادری راکب آن بودند با سواری آر دی برخورد کرد.
 
وی بیان داشت: در این تصادف بانوی ترک نشین با 25 سال سن بر اثر شدت تصادف در دم جان باخت و نفر دوم که برادر وی می باشد نیز با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شده است.
 
معظم فر افزود: حال مصدوم این تصادف که جوانی 18 ساله می باشد وخیم است.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان اینکه موتورسیکلت در این تصادف آتش گرفت اظهار کرد: در پی این حادثه ناجیان آتش نشانی از ایستگاه شماره 4 به محل تصادف که بعد از پادگان آموزشی قدس در جاده شهیون می باشد اعزام شده و حریق را مهار کردند ضمن اینکه مصدوم حادثه توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر مستقر در ایستگاه امدادی پارک لاله به بیمارستان منتقل شد.
 
وی  اذعان داشت: کشته و مصدوم این حادثه از اهالی بخش شهیون دزفول می باشند که در مسیر برگشت از دزفول به روستای خود دچار حادثه شدند.
 
در 24 ساعت گذشته 16 نفر در 2 حادثه رانندگی در جاده های خوزستان مصدوم شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.