میزبانی باغ فدک از مسافران نوروزی بهتر از سال های گذشته

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: اقدامات صورت گرفته در باغ فدک، بهتر از سال های گذشته است و تجهیزات مدرن تر و به روز تری در این مجموعه استفاده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانمحمد علی طرفه  در بازدید از باغ فدک اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه در باغ فدک فعالیت های خوبی از سوی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر نسبت به سال گذشته انجام  شده است. معمولا ما در چنین مجموعه هایی دو دغدغه را داریم که یکی از آن مسئله ایمنی و پیشگیری از حوادث و دیگری آموزش و فرهنگسازی است.

 وی ادامه داد: مجموعه مدیریت مسافرین نوروزی در باغ فدک و شهر اصفهان تلاش کردند تا شرایطی را فراهم کنند که میهمانان عزیز ما در فضایی امن و آرام اسکان داشته باشند و بتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت و از مناطق مختلف گردشگری اصفهان استفاده کنند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان اذعان داشت: در کمپینگ باغ فدک تعداد نیروی کافی برای بازدید، کنترل و پیشگیری از حوادث مستقر شده اند که تا کنون هیچ حادثه و مشکل خاصی رخ نداده است.

طرفه از مسائل ایمنی در باغ فدک ابراز رضایت کرد و بیان داشت: بحث ایمنی در این مکان بسیار خوب انجام شده و امیدوارم تا پایان تعطیلات نوروزی و تا زمانی که این مجموعه به مسافرین سرویس می دهد این روند به همین شکل ادامه داشته باشد تا مسافرین از شهر اصفهان و این مجموعه با سلامت خارج بشوند.

وی ادامه داد: موضوع مهمی که مطرح می باشد، بحث فرهنگی است که این امر در مجموعه باغ فدک تقویت شده و روحانیون برای آموزش و ارتباط با مسافرین به این مکان آمده اند که در مسائل فرهنگی و آموزشی کارهای خوبی را ارائه دهند و مشخص است که مدیریت باغ فدک به این دو موضوع اهمیت بیشتری داده است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در پایان گفت: تمام این فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته  از سوی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان به منظور خدمات رسانی بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.