کرمانشاه؛

پاکسازی 81 قلیان سرا در سطح شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامي شهرستان از اجراي طرح جمع آوری قلیان و پاکسازی 81 قلیان سرا خبر داد.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛سرهنگ "رضا شیرزادی" ، هدف از اجراي طرح جمع آوری قلیان و پاکسازی قلیان سراها را بالا بردن احساس آرامش و ایجاد بستری امن جهت حضور مسافران نوروزی عنوان کرد.


وی گفت: با توجه به اینکه منطقه طاقبستان در ایام نوروز از مکان های  مورد توجه گردشگران نوروزی است، تجمع افراد ناباب ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، از این رو طرح مقابله با قلیان سرا ها به منظور ایجاد احساس آرامش در مردم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح پس از هماهنگی با مقام قضائی، با حضور معاون دادستان شهرستان کرمانشاه، تعداد پانزده اکیپ از اجرائیات، پنج اکیب از یگان امداد، یک اکیب از اداره نظارت بر اماکن عمومی و سه اکیپ از کلانتری 19 طاقبستان در محدوده آثار باستانی طاقبستان، پارک غربی و مسیر پارک کوهستان اجرا شد.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: در این طرح 66 قلیان سرا پاکسازی و تعداد  ۵۱۵ جام قلیان و متعلقات کامل آن جمع آوری و تحویل اداره اجرائیات شهرداری شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح جمع آوری قلیان سرا ها پس از هماهنگی با مقام قضائی ۱۵ باب قلیان سرا در محدوده میدان فردوسی مورد پایش قرار گرفت و در نهایت  ۱۶۵ جام قلیان از آنها کشف و تحویل اداره اجراییات شد.

سرهنگ شیرزادی در پایان با اشاره به رضايتمندي شهروندان از اجراي اين طرح ‌ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: طرح جمع آوری قلیان به صورت مداوم برای ایجاد محیطی امن و رضایت خاطر شهروندان و مهمانان نوروزی با تمام توان در سطح شهرستان کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار