تاج: تهیه اتوبوس برای تیم ملی در راستای پروژه این تیم است/نتیجه تصمیم گیری در خصوص رایگان بودن دیدار ایران و چین اعلام می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یک پروژه برای تیم ملی تعیین کرده‌ایم که در راستای آن اتوبوس برای این تیم مهیا شد.

تاج:تهیه اتوبوس برای تیم ملی در راستای پروژه این تیم استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در آکادمی ملی فوتبال درباره رونمایی از اتوبوس تیم ملی فوتبال بیان کرد: یک پروژه برای تیم ملی تعیین کرده‌ایم که در راستای آن اتوبوس برای این تیم مهیا شد، اتوبوسی که دارای 38 صندلی است.

وی ادامه داد: هزینه اتوبوس تیم‌ملی از طریق سامانه پیامکی 9090 و با مشارکت هواداران تیم‌ملی تهیه شده است و امیدوارم با همکاری مردم بتوانیم پروژه‌های بعدی را در سریع ترین زمان ممکن افتتاح کنیم؛ سعی مان بر این است در سال 96 زمین چمن کمپ تیم‌ملی را تجهیز کنیم تا ملی‌پوشان فوتبال کشورمان با تمرکز کافی برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.پس از‌ آن امیدوارم کلنگ‌زنی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کمپ تیم‌های ملی را بتوانیم به بهره برداری برسانیم. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه بالاخره بازی ایران و چین رایگان شد یا خیر، گفت: ما و همه شما باید به این سمت برویم که ورزشگاه پر و مملو از تماشاگر باشد و حتی در جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار کردیم و همچنین طی صحبت هایی که با کی روش انجام دادیم به همین نتیجه رسیدیم اگر متقاعد شویم که با خرید بلیت توسط مردم، ورزشگاه پر می‌شود این کار را انجام خواهیم داد اما از آنجایی که بیشتر مردم به دلیل تعطیلات نوروزی به مسافرت رفته اند ممکن است ورزشگاه کامل پر نشود و طی فردا یا پس‌فردا تصمیمات دیگری را اتخاذ خواهیم کرد.

تاج درباره دیدار ایران با چین تصریح کرد: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت است و اگر مانند بازی با قطر بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، تا حدود زیادی راه صعودمان به جام جهانی هموار خواهد شد و شاید برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان بتوانیم بدون هیچ مشکل خاصی راهی جام جهانی شویم. البته باید بگویم کار سخت است و باید بتوانیم از فرصت‌های پیش آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، باید به سمتی برویم که با تعداد گل های زیاد خوشحالی را به مردم کشورمان هدیه کنیم.خوشبختانه در روز دیدار با قطر هموطنان بلوچ به ورزشگاه آمدند و تیم ملی را با پرچم ایران تشویق کردند. امیدوارم این اتفاق در دیدار مقابل چین هم رخ بدهد و همه با لباس‌های سفید و پرچم ایران به ورزشگاه آزادی بیایند.

وی با اشاره به حضور در تمرین تیم ملی گفت: به محل تمرین رفتم و همه را شاداب دیدم.کارلوس کی روش با شادابی خاصی در تمرینات تیم ملی حضور داشت و تمام بچه ها مصمم هستند تا بتوانند چین را شکست دهند و منتظر ماند و دید در روز بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری تمرین تیم ملی پشت درهای بسته گفت: همان‌طور که ما تمرینات سایر تیم ها را پیگیری می کنیم آن ها هم دقیقا همین کار را انجام می دهند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمرینات را تا پیش از بازی در پشت درهای بسته برگزار کنیم.

تاج در پایان درباره پاداش اعضای تیم ملی و موضوع دستیاران ایرانی کی‌روش خاطرنشان کرد: پاداش را به موقع به آن ها خواهیم داد. درباره دستیاران ایرانی هم باید عنوان کنم که ظرف روزهای‌ آتی دراین مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار