مشاور پژوهشی دانشگاه علم و صنعت مطرح کرد؛

دانشگاه علم و صنعت به قطب علمی منطقه‌ای تبدیل شده است/ راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی با هدف معرفی ایده‌های کاربردی

مشاور پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دفتر همکاری علمی با هدف معرفی ایده‌های کاربردی به سازمان‌های ذیربط و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این دانشگاه راه اندازی شده است.

دانشگاه علم و صنعت به قطب علمی منطقه‌ای تبدیل شده است/ راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی با هدف معرفی ایده‌های کاربردی
آریان قباد مشاور پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های استراتژیک این دانشگاه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های راهبردی و استراتژیک این دانشگاه تبدیل شدن به اولین دانشگاه نسل سومی در کشور بوده و در این زمینه کارهای خوبی در جهت کارآفرین شدن و اشتغال دانشجویان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در دانشگاه علم و صنعت پژوهش‌های خوبی در راستای اقتصاد دانش بنیان صورت گرفته و با راه‌اندازی دفتر توسعه پایدار زمینه ارتباط بیشتر صنعت، دانشگاه و سازمان‌های ذیربط پیدا شده است و فعالیت‌های خوبی در دفتر فعالیت‌های علمی صورت می‌گیرد.

آریان قباد عنوان کرد: در دانشگاه علم و صنعت دفتری تحت عنوان امور بین الملل تایید شده است و در این راستا همکاری‌های خوب علمی و پژوهشی با دانشگاه مطرح دنیا انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت در نظر دارد به یک قطب علمی منطقه‌ای در زمینه آموزش علوم مهندسی و پایه تبدیل شود و در این راستا دفاتر زیادی را در دانشگاه ایجاد کرده است.

وی گفت: با ایجاد دفاتر مختلف علمی ارتباط دانشگاه علم و صنعت با سازمان‌های مرتبط در جهت معرفی و شناسایی توانمندی‌های دانشجویان ایجاد و تا به امروز تفاهم‌نامه‌های همکاری خوبی به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
البته بعد از شریف و تهران و امیرکبیر
آخرین اخبار