ساری،

جابه جایی 45 هزار مسافر نوروزی از راه آهن شمال

45 هزار مسافر از آغاز طرح نوروزی تا کنون از راه آهن شمال جابه جا شدند.

یوسف گران پاشا مدیرکل راه‌آهن شمال در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روزانه به‌طور متوسط 4 هزار و ۵۰۰ مسافر با 16 ران قطار راه آهن شمال جابه‌جا می‌شوند که بیشتر این مسافران زائران مشهد هستند.

وی با بیان اینکه در داخل تمام ایستگاه‌ها برای استقبال از نورزو سفره‌های هفت‌سین پهن شده است، گفت: در داخل قطار نیز نیروها حرکت می‌کنند تا مشکلات احتمالی پیش‌آمده برای مسافران را پیگیری کنند.

وی با اشاره به وجود آژانس در داخل ایستگاه‌ها گفت: هرچند بلیط‌ها از ۲۳ اسفند پیش‌فروش شده اما برای برخی مسیرهایی که ظرفیت تکمیل نشده است افراد می‌توانند به این آژانس‌ها مراجعه کرده و یا اینترنتی بلیط را خریداری کنند.

مدیرکل راه‌اهن شمال با بیان اینکه در حال حاضر ستاد نوروزی در ایستگاه های ساری، فیرزکوه و پل سفید آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.گفت: 300 نیرو در ستاد امدادی و قطار امداد در پل‌سفید مستقر است و روزانه به‌ صورت کشیک و دائمی در حال خدمات‌ رسانی به مسافران نوروزی هستند.

یوسف گران پاشا افزود: علاوه بر استقرار ستاد در دو ایستگاه گدوک و دوگل آذوقه اولیه نیز در آنجا وجود دارد تا اگر به هر دلیلی قطار در داخل بلاک بماند به مسافران امدادرسانی شود.

وی گفت: سه دفتر قطار رفت و برگشت در بین پل‌سفید تا گرگان، ظرفیت هر قطار را به‌صورت روزانه ۳۷۰ مسافر و یک قطار همه روزه از سمت ساری به تهران و برعکس حرکت می‌کند. 

وی افزود: دو قطار در مسیر گرگان به تهران، یک قطار در مسیر ساری به تهران و ساری به مشهد و برعکس و سه قطار ریل باس گرگان به پل سفید آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. 

مدیرکل راه آهن شمال گفت :22 ایستگاه ها برای ایام نوروز بهسازی و نمازخانه و سرویس های بهداشتی ایستگاه های راه آهن نیز مجهز و از لحاظ بهداشتی بررسی و آماده حضور مسافران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار