درگیری دوباره حامیان و مخالفان ترامپ در کالیفرنیا+ تصاویر

حامیان و مخالفان ترامپ برای دومین بار طی یکماه گذشته در ایالت کالیفرنیا با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، راهپیمایی حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کالیفرنیا بار دیگر با حمله معترضان انتخاباتی به خشونت کشیده شد.

درگیری دوباره حامیان و مخالفان ترامپ در کالیفرنیا

پس از درگیری‌های خیابانی سه هفته پیش، این دومین باری است که کالیفرنیا شاهد درگیری میان حامیان و مخالفان ترامپ است.

درگیری دوباره حامیان و مخالفان ترامپ در کالیفرنیا

روز گذشته، گروهی از حامیان ترامپ در جنوب کالیفرنیا در حالیکه در حمایت از او در حال راهپیمایی بودند، با گروهی از مخالفان درگیر شدند.

در این درگیری، موافقان و مخالفان ترامپ از اسپری فلفل، چوب و سلاح سرد برای حمله به یکدیگر استفاده کردند.

درگیری دوباره حامیان و مخالفان ترامپ در کالیفرنیا

طبق گزارش‌ها، در درگیری‌های دیروز بین حامیان ترامپ و معترضان انتخاباتی دستکم 4 نفر دستگیر شدند. 

درگیری دوباره حامیان و مخالفان ترامپ در کالیفرنیا

هواداران ترامپ ماه گذشته نیز در حالیکه ابتدا تظاهرات آرامی را در حمایت از او در شهر برکلی کالیفرنیا برگزار کرده بودند، ساعاتی بعد در مواجهه با مخالفان با آنها درگیر شدند.

پیش از این درگیری، هواداران و مخالفان ترامپ در این شهر در دسته‌های مجزا در حال راهپیمایی بودند که پس از رسیدن به یکدیگر، برخی از آنها با سر دادن شعارهای تحریک‌آمیز باعث زد و خورد شدیدی میان هر دو طرف شدند. 

پلیس که در ابتدا تنها نظاره‌گر درگیری میان دو طرف بود، سرانجام برای کنترل درگیری مجبور به مداخله شد. در درگیری ماه گذشته دستکم 10 نفر دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند. 

در درگیری ماه گذشته در کالیفرنیا، مخالفان ترامپ پرچم آمریکا و کلاه‌های تبلیغاتی هواداران ترامپ که نام یا شعار انتخاباتی او برروی آنها نوشته شده بود را نیز آتش زدند. 

درگیری میان موافقان و مخالفان ترامپ از زمانی آغاز شد که ترامپ در واکنش به تظاهرات گسترده معترضان در یک پیام توییتری از هواداران خود خواست برای نشان دادن حمایت خود از رئیس جمهور آمریکا همانند معترضان به خیابان‌ها بیایند.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار