سردار کامرانی صالح مطرح کرد؛

کشف 200 میلیارد کالای قاچاق در البرز/ قاچاق کالا به بهانه اشتغالزایی شگرد جدید قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 13 هزار و 980 دستگاه تلویزیون قاچاق از انبار یک شرکت تولیدی به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در اجرای فرامين مقام معظم رهبری در طليعه «سال اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال» و در راستای تحقق منويات معظم له در خصوص مقابله با قاچاق کالا و جهاد همه جانبه با اقدامات غيرقانونی عناصر فرصت طلب و سودجویی که ارکان توليد ملی و اشتغال جوانان کشور را نشانه رفته‌اند ماموران پلیس آگاهی این استان موفق به شناسایی یک انبار دپو کالای قاچاق در گرمدره کرج شدند.

وی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر نگهداری مقادیری کالای قاچاق در یک شرکت تولیدی در منطقه گرمدره کرج اکيپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان برای بررسی موضوع به شرکت مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از انبار شرکت، 13 هزار و 980 دستگاه تلويزيون خارجی در سايز های 32 ،40 ،42 و 65 اينچ را که در پوشش قطعات تلویزیون وارد کشور شده بود را کشف و در این خصوص 4 نفر را دستگیر کردند.

سردار کامرانی صالح در خصوص شگرد قاچاقچیان کالا گفت: متهمان در پوشش وارد کننده قطعه لوازم صوتی و تصویری و به بهانه ايجاد اشتغال و راه اندازی خط توليد، مجوز ورود کالا را دریافت اما در واقع کالاهای تقريباً کامل و ساخته شده را وارد کرده و بدون هیچ گونه اشتغالزايی تعرفه گمرکی قانونی را پرداخت نمی کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که جزییات موضوع در دست بررسی است،گفت: ارزش کالای کشف شده 200 ميليارد ريال برآورد شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.