دستگيری سركرده باند قاچاق مواد مخدر كشور در عمليات پليس اصفهان

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از دستگيری سركرده يكی از باندهای حرفه ای قاچاق مواد مخدر كشور در عمليات وي‍ژه ماموران اين پليس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سيد تقی حسينی رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان گفت: ماموران عمليات ويژه این پليس در پی تحقيقات علمی و تخصصی گسترده از فعاليت فردی كه با راه اندازی باندی اقدام به حمل مواد مخدر از مرزهای شرقی به وسيله خودروهای سواری و تيزرو به ديگر نقاط کشور از جمله استان های اصفهان و تهران می كرد مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله دستگيری اين قاچاقچی مواد مخدر در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد ، متهم قرار است محموله ای از مواد مخدر را با همكاری دو نفر ديگر از مسير اصفهان به سمت تهران منتقل کند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين زمينه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای خروجی شهرستان اصفهان اعزام و حين كنترل خودروهای عبوری يک دستگاه خودروی پژو 405 كه متعلق به باند مذكور بود را شناسايی و بلافاصله آن را متوقف كردند.

سرهنگ حسينی گفت: در اين عمليات سركرده باند به همراه دو نفر ديگر از همدستانش دستگير و در بازرسی از داخل صندوق عقب خودرو 104 کيلو و 700 گرم ترياک کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: موضوع مبارزه با مواد مخدر در ايام تعطيلات نوروز با جديت و شدت بيشتری در دستور كار ماموران اين پليس قرار دارد و با قاطعيت تمام از حمل و عبور مواد افيونی از مسيرهای استان جلوگيری می شود . 

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار