یاسوج؛

افزایش 11 برابری تصادفات در استان

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت:میزان تصادفات در ایام نوروز امسال تا چهارم فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سردار مهدی انصاری در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از 25 اسفندماه 95 به همراه ادارات خدمات رسان در جاده‌ها با هدف سهولت رفت و آمد مردم و گردشگران حضور یافتیم.

وی عنوان کرد: میزان وقوع تصادفات تا دیروز چهارم فروردین ماه 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل به دلیل بارندگی های اخیر 11 برابر شده است.

انصاری ابراز کرد: در تصادفات درون شهری تعداد مصدومان 30 درصد و تعداد فوتی ها 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 500 واحد گشتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 2 هزار نیرو مستقر است افزود: وقوع سرقت 21 درصد کاهش و میزان کشفیات اموال سرقتی 73 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیشترین تخلفات رانندگی در این مدت شامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده است.

انصاری اظهار داشت: مهمترین دلایل وقوع تصادفات در این مدت شامل عدم کنترل وسیله نقلیه، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو بوده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.