گیلان؛

نام نویسی ۱۳۴ نفر در انتخابات شوراهای رشت در روز پنجم

تا پایان روز پنجم در مجموع 1306 ثبت نام نموده که 235 نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و 1071 نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سیروس شفقی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت مجموع پنجمین روز ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت را 364 نفر اعلام  نمود که در حوزهای شهری تابعه 42 نفر و در حوزهای روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت 322 نفر می باشند.
 
در ادامه ایشان اعلام کرد که از اول شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان روز پنجم در مجموع 1306 نفر ثبت نام نموده که 235 نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و 1071 نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.
 
وی در پایان آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت را در روز پنجم 29 نفر اعلام کرد که از این تعداد 27 نفرمرد و2 نفر نیز از بانوان بوده و تصریح کرد : در مجموع تا کنون  150 نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نمودند که130 نفر مرد و 20 نفر از بانوان می باشند.
 
 انتهای پیام/م
برچسب ها: گیلان ، رشت ، شورا ، انتخابات 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.