حضور پنهانی چشم بادامی ها در تمرین تیم ملی!

تعدادی افراد ناشناس چینی برای بدست آوردن آنالیز تیم ملی فوتبال کشورمان به طور نامحسوس قصد ورود به تمرین این تیم را دارند.

حضور پنهانی چشم بادامی ها در تمرین تیم ملیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال قطر برای آماده سازی دیدار مقابل چین در حالی از امروز تمرینات خود را در تهران آغاز می‌ کند که از اردوی چینی‌ها خبر می‌رسد چند نفر مرتبط با کادرفنی این تیم زودتر از کاروان فوتبال چین به صورت پنهانی وارد تهران شده‌اند تا با حضور در اردو و تمرینات تیم ملی به کسب آخرین اطلاعات از شاگردان کی‌روش در آستانه دیدار حساس دو تیم بپردازند.

این در حالی است که تیم فوتبال چین فردا راهی ایران شده اما چینی ها در نظر دارند اخبار تیم ملی را زودتر از موعد به مارچلو لیپی سرمربی چینی‌ها منتقل کنند.

تیم ملی فوتبال چین با شکست کره جنوبی به جدول رقابت‌ها بازگشته و به نظر می‌رسد کادرفنی این تیم قصد دارد با کسب اطلاعات از تیم ملی ایران رویای صعود به جام جهانی را برای خود پررنگ تر کند.

به هر حال باید دید کادرفنی تیم ملی کشورمان در آستانه دیدار حساس دو کشور، چه تدابیری برای مقابله با جاسوسان چینی خواهد داشت تا اطلاعات خاصی از اردوی تیم ایران خارج نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار