کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف و معدوم سازی 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در 24 گذشته

سرپرست مرکز اورژانس کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد و 224 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خدمات بهداشت محیط در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در مجموع 11 هزار و 739 مورد بازرسی صورت گرفته که بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی 9 هزار و 21 مورد بوده است.

وی افزود: همچنین بازرسی بهداشت محیطی اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه‌ها، هتل‌ها، مراکز اقامتی به تعداد یک هزار و 990 مورد و بازرسی بهداشت محیط از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی به تعداد 248 مورد صورت پذیرفته است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور به 399 مورد بازرسی بهداشت محیط از سامانه‌های آبرسانی و 81 مورد بازرسی بهداشت محیط با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان اشاره کرد و گفت: در این رابطه 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد و 224 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

کولیوند به 5 هزار و 412 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی اشاره کرد و افزود: همچنین 37 مورد مراکز و اماکن مختلف در این ایام تعطیل شدند.

وی گفت : 3 هزار و 574 مورد نمونه برداری میکروبی آب و 2 هزار و 152 مورد نمونه برداری مواد غذیی در  ایام نوروز انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار