سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای بیش از 2 هزار ماموریت در طرح امداد و نجات نوروزی/ اسکان اضطراری 2 هزار و 237 مسافر نوروزی

رئیس امدادو نجات هلال احمر گفت: در طول 10 روز اجرای طرح امداد ونجات نوروزی سازمان هلال احمر، امدادگران بیش از 2 هزار ماموریت انجام دادند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با خدمات امدادگران در 10 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، اظهار داشت: امدادگران هلال‌احمر در 2 هزار و 290 ماموریت امدادی، به مسافران نوروزی خدمات ارایه کرده‌اند که در این میان یک‌ هزار و 72 ماموریت یعنی 47 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات؛ ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به 27 هزار و 100 تن از هموطنان در 10 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، افزود: بر این اساس  یک هزار و 657 تن از حوادث نجات داده شده و یک‌ هزار و 146 تن  هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ارایه خدمات درمان سرپایی به 8 هزار و 600 تن از هموطنان، بیان کرد: در این زمینه 2 هزار و 237 تن از هموطنان از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و 240 مورد عملیات رهاسازی از جمله رهاسازی 450 مصدوم در سوانح ترافیکی انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار