تبریز؛

ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب انتخابات شوراها در آذربایجان‌ شرقی

تعداد داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی به 5 هزار و 260 نفر رسید.

ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب انتخابات شوراها در آذربایجان‌ شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دبیر ستاد انتخابات استان  با اعلام این خبر گفت: از این تعداد یک هزار و 305 نفرثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب انتخابات شوراها در آذربایجان‌ شرقی امروز ثبت نام کرده اند. 
استاد رحیمی افزود:  از مجموع داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یک هزار و 45 نفر در شهرها و 4 هزار و 215 نفر در روستاها ثبت نام کرده اند. 
وی با بیان اینکه از مجموع این داوطلبان 148 نفر زن و 5 هزار و 106 نفر مرد هستند گفت: 102 زن در شورای شهر و 46 زن در شورای روستا ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به ثبت نام 490 داوطلب در حوزه شهری و روستایی شهرستان تبریز از آغاز ثبت نام گفت: امروز در شهرستان تبریز 79 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 45 نفر در شهر تبریز و 31 داوطلب در روستاهای آن ثبت کرده اند.
وی مجموع داوطلبان شهری شهرستان تبریز را 341 نفر و داوطلبان روستایی را 149 نفر اعلام کرد.
استاد رحیمی خاطر نشان کرد: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام در پایان 6 فروردین افراد لایق، کاردان و علاقه مند به توسعه روستایی می توانند در حوزه روستایی خود ثبت نام کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.