كشف يك ميليارد و 200 ميليون ريال كالای قاچاق در اصفهان

ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی استان در بازرسی از یک انباری بيش از دو هزار جفت كفش و 100 كيلو گرم بادام هندی قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال كشف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي" رئيس پليس آگاهي اصفهان  اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، كاراگاهان پليس آگاهي اصفهان در پي اخبار رسیده مبني بر دپو و توزيع کفش و بادام خارجي قاچاق در انباري، بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: كاراگاهان پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضائي به محل اعزام شدند كه در بازرسي صورت گرفته دو هزار و 980 جفت کفش و 100 کيلوگرم بادام خارجي فاقد هر گونه اسناد و مدارک گمرکي كشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : ارزش كالاهاي كشف شده توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام شده است.

سرهنگ خسروي افزود: در اين خصوص دو متهم كه اقدام به وارد كردن اين كالاها به صورت قاچاق كرده بودند، شناسايي ، دستگير و برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحویل داده شدند.

رئيس پلیس آگاهي اصفهان در پايان از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك ، موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.