شیراز؛

ثبت‌نام ۱۹۱ داوطلب انتخابات شوراها در خرامه

فرماندار خرامه گفت: تا پایان روز چهارم؛ ۱۹۱ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری خرامه نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین آرگیو فرماندار خرامه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات خرامه با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر و روستا در خرامه از 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان شورای شهر و روستاها می‌توانند از ساعت  صبح 8 تا 20 شب با مراجعه به فرمانداری خرامه و ارائه مدارک لازم و اعلام شده ثبت‌نام کنند.

 
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا و برگزاری انتخابات پرشکوه از مدت‌ها پیش اندیشیده شده است، اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم و فرایند ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر و روستا به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.
 
 آرگیو بیان کرد: هیئت نظارت بر انتخابات در خرامه به ریاست فرماندار تشکیل و تعیین شده و اعضای آن شامل فرماندار، رؤسای اداره آموزش‌ و پرورش، ثبت‌احوال و هشت نفر از معتمدین محل هستند.
 
فرماندار خرامه ادامه داد: تا پایان چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا ۱۹۱ نفر تاکنون با مراجعه به فرمانداری خرامه نام‌نویسی کرده‌اند که 5 نفر زن و مابقی مرد هستند.
 
آرگیو افزود: تعداد داوطلبان ثبت نامی برای شهر خرامه ۱۰ نفر و سلطان شهر 6 نفر بوده است و 175 نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.
 
وی اضافه کرد: توصیه اصلی ما به داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا که قصد ثبت‌نام دارند، این است که حضور خود را به روز و ساعات پایانی موکول نکنند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان خرامه با اشاره به اینکه تعدادی از داوطلبان برای ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کرده‌اند اما به دلیل نقص مدارک موفق به ثبت‌نام نشده‌اند؛ تأکید کرد: داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا به اطلاعیه مدارک لازم و زمان ثبت‌نام توجه کنند و با همراه داشتن تمام مدارک برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.