شمارش معکوس برای نابودی داعش

«آلفونسو داستیس» وزیر خارجه اسپانیا گفت: مبارزه با داعش در شرایط مطلوبی قرار داشته و به موفقیت در جنگ علیه داعش نزدیک هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «آلفونسو داستیس» وزیر خارجه اسپانیا گفت: مبارزه با داعش در شرایط مطلوبی قرار داشته و به موفقیت در جنگ علیه داعش نزدیک هستیم.

به نقل از روزنامه ال موندو ، 'داستیس' پس از پایان نخستین جلسه عمومی‌ نشست وزرای خارجه کشورهای ائتلاف بین المللی علیه داعش که چهارشنبه شب در واشنگتن برگزار شد، افزود: اسپانیا به رغم وعده های ترامپ در تغییر استراتژی آمریکا علیه گروه تروریستی داعش، تحولی در این زمینه مشاهده نکرده است.

وی ادامه داد: ائتلاف بین المللی درحال وارد آوردن ضربه سختی به داعش در مقرهای جغرافیایی این گروه در کشورهای عراق، سوریه و لیبی‌ است.

وی با ارزیابی وضعیت جنگ ضدتروریستی علیه داعش در خارج از خاورمیانه خاطرنشان کرد: ما باید با آگاهی بخشی همچنان به مبارزه با نفوذ رایانه ای گروه تروریستی داعش خارج از منطقه زادگاهش (عراق) ادامه دهیم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد وعده 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری امریکا در مبارزه با داعش گفت: آینده ، تحقق وعده ها را مشخص خواهد کرد.

داستیس افزود: من تاکنون به جز تاکید دوباره بر تعهدمان بر سر اینکه گروه ائتلاف به موفقیت دست یابد، تحول جدیدی را مشاهده نکرده ام .
منبع: ایرنا
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار