برخورد چند دستگاه خودرو، جان 3 نفر را گرفت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: 3 نفر بر اثر برخورد چند دستگاه خودرو به یکدیگر فوت کردند.

برخورد چند دستگاه خودرو، جان 3 نفر را گرفت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان نامدار مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار داشت: در ساعت 17:28 روز گذشته گزارشی مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو پیکان، لکسوس و پژو در اتوبان قزوین- کرج روبه‌روی پادگان جواد نیا به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گزارش شد.
 
وی افزود: بعد از اعلام این گزارش نیروهای امدادی از جمله سه تیم از پایگاه‌های آبیک جاده‌ای، ناصرآباد، زیاران به محل حادثه اعزام شدند که بعد از بررسی نیروها  سه نفر از سرنشینان در دم جان باخته بودند.
 
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: چهار مصدوم دیگر بعد از تریاژ(دسته‌بندی) توسط دو آمبولانس ناصرآباد و آبیک و یک آمبولانس از هلال‌احمر در محل درمان اولیه و برای اقدامات درمانی تکمیلی به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی منتقل شدند.
 
نامدار عنوان کرد: در  حال حاضر دو نفر از این تعداد مصدومان وخیم گزارش شده که توسط آمبولانس‌های اورژانس اعزام و دو نفر دیگر برای بررسی بیشتر توسط هلال‌احمر اعزام شدند.
 
این مسؤول یادآور شد: از مردم درخواست داریم تا در شرایط بارندگی و مه آلود بودن هوا با رعایت نکات ایمنی و دقت بیشتر به مسیر خود ادامه داده و صبر و حوصله را پیشه راه خود کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.